Doet u mee aan de NGF-competitie van 2024? Dan wilt u vast weten hoe de zaken bij ons geregeld zijn.

Aan de onderkant van deze pagina vindt u het overzicht met de captains van onze competitieteams per poule. Om privacyredenen zijn de e-mailadressen en telefoonnummers niet opgenomen. Die kunt u via ons secretariaat – 0512 38 35 90/1 – opvragen.

Voorspelen
Heeft u tijd voor het spelen van een oefenronde, dan kan dat in de week voor uw competitiedag. Op onze golfclub gelden hiervoor de volgende afspraken:

• Het voorspelen van een competitieteam bestaat uit maximaal 6 personen. Komen reservespelers mee, dan betalen zij het volle tarief.
  • Het voorspeeltarief is € 43.– per persoon.
  • Het voorspelen is gratis (mits dit andersom ook zo is, dus op basis van wederkerigheid) voor de spelers van de teams in de poule van
    Heren 1 (36h), Heren 2 (36h), Heren en Dames senioren 1 (27 H), Dames 1 (27h), Jeugd 1 (36h).
  • Wie wil voorspelen, neemt contact op met het secretariaat – 0512 38 35 90 /1  – om een starttijd af te spreken. Het is goed om te weten dat we vierballen alleen na 15.00 uur toestaan.

Ons clubhuis is geopend vanaf één uur voor aanvang van de competitiewedstrijd. Voor afspraken met betrekking tot de horecafaciliteiten kunt u contact opnemen met de captains van onze teams.

Deze link verwijst naar de website van de NGF. Selecteer uw eigen team, daarna is te zien op welke datum op welke club gespeeld wordt en tegen wie.

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met de competitiecommissie.

Wij wensen u een sportieve en plezierige competitie toe.

Captains

Hier vindt u het basisoverzicht met de captains van onze competitieteams. Voor telefoonnummers en emailadressen belt u met ons secretariaat.

Data 2024

Hier vindt u het overzicht van alle competitiespeeldagen in 2024.