De baan

Golfclub Lauswolt weerspiegelt met haar parklandschap, heideachtige berkenbos en unieke beekdal feilloos haar provincie; tijdens een ronde beland je keer op keer in beeldschone, kleurrijke kijkdoosjes.

De 18 holes zijn verspreid over het terrein dat 100 ha. groot is en bestaat uit twee verschillende lussen van 9 holes. Na 18 holes heeft u zo’n 10 kilometer achter de rug. Na het spelen van 9 holes komt u weer langs het clubhuis. Het zwarte huisje bij hole 5/15 heeft niet alleen een toilet, aan de buitenkant is een kraan met heerlijk koel drinkwater.

Let op. Het veiligheidsvoorschrift dat geldt als een greenkeeper aan het werk is, is heel eenvoudig en geldt op elke golfbaan in de wereld: wacht met slaan totdat de greenkeeper een teken geeft.

Bekijk de rapportage van de NGF van onze golfclub