Wij beschikken over een ruime overdekte driving range. Daarbij hebben we naast ons clubhuis diverse oefenfaciliteiten, zoals een puttinggreen met daarachter een chipping area en een bunker. Leden en startende golfers mogen gebruik maken van alle oefenfaciliteiten. Gasten die een greenfee hebben gekocht mogen ook gratis gebruik maken van de driving range en overige faciliteiten.

Het gebouw op de driving range heeft een afgesloten hal met ballenbak en toiletten. Via deze hal krijgt u toegang tot de afslagplaatsen, de lesruimtes van de pro en de afgesloten tassenberging. Na 17.00 uur heeft u een toegangspas nodig om in de hal te komen. Deze pas is verkrijgbaar bij het secretariaat of in onze brasserie.

Dagkaart driving range
Gasten met een handicap zijn welkom om te oefenen op de driving range. Zij halen daarvoor bij het secretariaat (of de brasserie) een dagkaart van € 13,-.
’s Avonds kunnen gasten niet trainen. Zij zijn welkom van maandag tot en met vrijdag uiterlijk tot 17.00 uur.

Volwassenen en jeugdleden die geen handicap hebben, mogen niet meer bij ons oefenen op de driving range. Alleen samen met een lid van onze golfclub mogen ze tegen betaling van € 13,- komen trainen.

Verlichting
Op onze driving range is verlichting zodat onze leden ook in de avonduren kunnen oefenen. De lampen branden van maandag tot en met vrijdag uiterlijk tot 21.00 uur. Op zaterdag en zondag is de Driving Range niet verlicht.

80% ballen
Onze driving range-ballen zijn 80% ballen. Dat wil zeggen dat de ballen 20% minder ver vliegen dan de bal waarmee u normaliter speelt. Tot ca. 100 meter zult u er weinig van merken.
Hoe goed u ook kunt slaan, u mag niet over het hek slaan. Achter dit hek ligt namelijk een wandel- en fietspad dat veelvuldig gebruikt wordt. We willen ongelukken voorkomen dus houdt u in als u ver kunt slaan.