Landgoed Lauswolt

Wij zijn verguld: Landgoed Lauswolt – golfclub samen met hotel – is opnieuw door Leading Courses uitgeroepen tot beste golfresort van Nederland en nummer 45 van beste golfresorts in Europa.

Voor een actief verblijf waarin u golf combineert met Ware Luxe en culinair genieten bent u bij Landgoed Lauswolt aan het juiste adres.  Op een paar minuten lopen bent u vanaf Landgoed Lauswolt zo in het clubhuis van de golfclub.

Met het golfarrangement van Landgoed Lauswolt geniet u van de ultieme combinatie van ontspanning, inspanning en culinair genieten op hoog niveau. Wilt u het golfen op onze baan combineren met de heerlijke en ontspannende mogelijkheden in het hotel dan kunt u bellen met het hotel via 0512 38 12 45 of u bezoekt de website om het hotelarrangement van Landgoed Lauswolt te bekijken.

Tot dan!