Als u een bedrijf heeft, kunt u in plaats van één van de gewone lidmaatschappen ook kiezen voor een businessclubpakket. We hebben keuze uit twee pakketten.

Met pakket A heeft u speelrecht op onze club en hoeft u geen inschrijfgeld te betalen en geen obligaties aan te schaffen. Uw logo wordt vermeld op het bord in de hal van het clubhuis en we verzorgen via onze website een een koppeling naar uw eigen website.
Bij pakket B ontvangt u behalve de zaken uit pakket A greenfee- en lesvouchers en doet u met een team van twee spelers mee aan onze bedrijvencompetitie.

Heeft u echter een gewoon lidmaatschap en wilt u toch ook reclame maken voor uw bedrijf dan kunt u – zonder dat u bedrijfslid wordt – er voor kiezen om uw logo te plaatsen op een van onze holeborden of op een doek op onze driving range.

Stuur de businessclub een mail als u meer wilt weten.

Tarieven businessclubpakketten

Tarieven overige lidmaatschappen