De voor- en najaarscompetitie van de NGF is ook bij ons op de golfclub zeer populair. Doet u mee dan wilt u vast weten hoe de zaken bij ons geregeld zijn.

• Afspraken met betrekking tot de horecafaciliteiten kunt u bespreken met de captains.
  • Ons clubhuis is geopend vanaf één uur voor aanvang van de competitiewedstrijd.
  • Wilt u in de week voor uw competitiedag bij ons komen voorspelen, dan gelden bij ons de volgende afspraken:
    *Het voorspelen van een competitieteam dat bestaat uit maximaal zes personen. Als reservespelers meekomen dan betalen zij het volle tarief.
    *Het voorspeeltarief is € 43.– per persoon.
    *Wie wil voorspelen, neemt contact op met het secretariaat – 0512 38 35 90 /1  – om een starttijd af te spreken. Het is goed om te weten dat we vierballen alleen na 15.00 uur toestaan.
  • Kluisjes waarin kleine tasjes passen, zijn beschikbaar. Vraag er naar bij het secretariaat.

Hier kunt u onze playing handicaptabellen bestuderen.

Het NGF-competitiereglement en de uitslagen vindt u op de website van de NGF.

Wij wensen u een sportieve en plezierige competitie toe. Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze competitiecommissie.