Wij bieden onze leden de mogelijkheid om gasten met een handicap te introduceren tegen gereduceerd tarief. Op die manier is het mogelijk om familie, vrienden en kennissen een indruk te geven van onze baan en accommodatie, gastvrijheid en sportiviteit.

Belangrijk om te weten
✓ Leden mogen per dag maximaal twee gasten introduceren tegen gereduceerd tarief.
✓ Een lid dient samen met de geïntroduceerde(n) te spelen.
✓ Leden mogen gedurende het kalenderjaar onbeperkt introduceren.
✓ Een introducé mag jaarlijks maximaal vijf keer op onze baan tegen gereduceerd tarief als introducé spelen.
✓ De introducé komt alleen op vertoon van zijn/haar digitale NGF-pas voor deze korting in aanmerking.
✓ Introductie vooraf melden bij de receptie

Hier vindt u ons introductietarief en onze andere greenfeetarieven.