Businessclub

Onze businessclub biedt met de bedrijvencompetitie de mogelijkheid om op ontspannen wijze een zakelijk netwerk op te bouwen, uit te breiden en onderhouden.

Als u bedrijfslid wordt, brengen we uw bedrijf onder de aandacht door middel van een vermelding op onze website en logovermelding op het sponsorbord. Zonder bedrijfslid te worden, kunt u ook uw bedrijf onder de aandacht brengen van de bezoekers op de golfclub. We kunnen uw bedrijf vermelden op een holebord in de baan of op een doek bij de afslagplekken op de driving range.

Horeca
Onze brasserie is vanaf 9 uur ’s ochtends geopend. U kunt hier altijd terecht voor een gesprek met een zakenrelatie. Wilt u liever met uw relatie onder vier ogen spreken, dan kunt u gebruik maken van de sideroom – mits beschikbaar-. Deze ruimte is af te sluiten van de brasserie. Vraag naar de mogelijkheden bij onze horecamedewerkers.

Bedrijfsleden
Benieuwd naar de bedrijven die u voor gingen? Bekijk dan hieronder het overzicht van alle bedrijfsleden van onze golfclub.

Contact
Bent u geïnteresseerd in een bedrijfslidmaatschap, dan kunt u per mail contact opnemen met onze businessclub.