Live
Volg de spelers tijdens beide toernooidagen live via Golf genius app.

Download deze app via playstore of appstore.
Via GGID met volgende code inloggen: lauswoltopen2024.

BBQ
Na het harde werken in de baan, is er op zaterdag voor iedere deelnemer aan het Lauswolt Open een BBQ. Spelers mogen hier gratis aan mee doen. Als uw partner of ander gezelschap mee wil eten dan kan dat. Deze persoon betaalt dan wel voor deze BBQ. Geef dit dan aan bij de wedstrijdtafel dat u een gast heeft die mee-eet.

Prijsuitreiking
De prijsuitreiking vindt op zondag plaats nadat de laatste flight binnen is gekomen.

Parkeren
De golfclub heeft een eigen parkeerterrein dat te herkennen is aan een grote witte vlag met ‘Golf’ er op. Tijdens dit toernooi is er ook parkeergelegenheid in het weiland tegenover de ingang van het parkeerterrein van de golfclub. Daar kunt u kosteloos de auto parkeren.

Kleedkamers
In de centrale hal van het clubhuis is een trap naar de kleedkamers met toiletten en douches.

Driving Range
Op de driving range kunt ue onbeperkt balletjes inslaan. Hiervoor zijn geen muntjes nodig.
Let op, onze driving range is 200 meter. Achter het hek bevindt zich een wandelpad dus houd hier rekening mee.