Golfen op Lauswolt is voor jeugd zeer aantrekkelijk en de kosten zijn afhankelijk van je leeftijd. Je kunt lid worden vanaf 8 jaar.

Jaarlijkse kosten van het jeugdlidmaatschap in 2024
Leeftijd Lidmaatschap NGF
-bijdrage
Bijdrage
Driving Range
8 t/m 12 jaar € 301,00 € 10,00 € 17,00
13 t/m 17 jaar € 355,00 € 10,00 € 17,00

Het is mogelijk om in maandelijkse termijnen te betalen. De toeslag hiervoor bedraagt € 3,= per maand.

Wat kun je als jeugdspeler op de golfclub verwachten?
Als je nog nooit gegolft hebt en alles nog moet ontdekken, of je hebt al een handicap en wilt wedstrijden spelen, voor iedereen is er wat te doen en te leren op de golfschool.
Kijk hier wat er voor jou te doen is.

Jeugdcommissie
In de jeugdcommissie zitten Albert Post, Marcel Herskamp en Sjoerd Talstra.
De jeugdcommissie kan ook in 2024 hulp gebruiken. Wil je weten wat zij doen en waarmee jij zou kunnen helpen? Mail dan naar de jeugdcommissie.

Als je geïnteresseerd bent om lid te worden of je wilt eerst aan een proefles meedoen, mail naar de jeugdcommissie en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

NB. Opzeggen doe je schriftelijk voor 1 oktober van het kalenderjaar.

Aanmeldformulier

Om je te registreren hebben we gegevens van je nodig. Vul dit formulier in en mail het ons. Je kunt het ook altijd bij ons afgeven.