Sporthaantje Golfcenter

Voor uw golfkleding en golfsets en dergelijke kunt u terecht bij Golfcenter Sporthaantje. In Drachten (en ook in Zwolle) is hub winkel te vinden. Aan de Stationsweg 41-A in Drachten, kunt u heel eenvoudig voor de deur parkeren. Online kunt u ook bij het Sporthaantje terecht.

Voor de competitiespelers staat naast het logo van de golfclcub ook het logo van sponsor het Sporthaantje. Om een uniforme uitstraling van onze club tijdens de competitie te bewerkstelligen, is het dragen van deze clubkleding verplicht.

Tarieven competitiespelers
De trui en de polo inclusief de logo’s kosten € 175,-. per persoon.
Het bestuur levert een bijdrage van € 50,- per persoon bij aanschaf van de trui èn de polo. Dit bedrag wordt verrekend bij de aanschaf bij het Sporthaantje waardoor een competitiespeler € 125,– betaalt.

Wees er op tijd bij
De clubkleding voor de competitiespelers kan tot eind januari 2024 gepast worden bij het Sporthaantje. Daarna wordt het meteen besteld en is de kleding op tijd binnen voor de competitie van start gaat.

Tarieven clubleden
Clubleden die deze clubkleding aan willen schaffen, zijn ook van harte welkom bij het Sporthaantje.

Zij betalen de Footjoy outfit, zonder het logo van het Sporthaantje:
Trui met logo € 110.00
Polo met logo €  65.00.

De clubkleding is beschikbaar bij het Sporthaantje in Drachten. Voor de juiste maat moet u wel even komen passen.