Verkoop meubels clubhuis

Vanwege de verbouw cq herinrichting van ons clubhuis maken de huidige meubels uit het restaurant van het clubhuis plaats voor nieuwe objecten. Leden krijgen de mogelijkheid om het een of het ander aan te schaffen. Mail uw wens voor 7 oktober naar het secretariaat en uw aanvraag komt op een lijst. Als er meer gegadigden zijn dan volgt een loting.

Let op: op maandagavond 4 november is er nog een ALV in het clubhuis en op dinsdag 5 november begint de verbouw.
Daarom moeten de meubels die gekocht zijn, op dinsdag 5 november opgehaald worden.

Witte sidetable: gratis

Lange lage stamstafel 140×336: € 80,-

Vierkant 90×90/4 stuks: € 50,- p/s
Vierkant 120×120/6 stuks: € 50,- p/s

Lange tafel 90×260/2 stuks: € 80,- p/s

Ronde tafel doorsnee 130/2 stuks: € 80,- p/s

Hanglampen: gratis

Portret koningspaar: voor de liefhebber

Stoel met leuning, iedere kleur drie stuks (blauw, geel, rood, of turquoise): € 20,– p/s

Bruin-grijze stoeltjes/34: € 20,– p/s

Blauwe stoeltjes/12: € 30,- p/s

Barkrukjes/13 + 1 beschadigde: € 30,- p/s

Bar op wielen met laatjes en afsluitbare deurtjes (logo van de golfclub wordt er af gehaald): € 250,-.