Uitwisseling met Nieuwe Diep

Uitwisseling met Nieuwe Diep uit Den Helder

18 Deelnemers van Nieuwe Diep en 24 deelnemers van Lauswolt streden zaterdag 13 april om de Reddingsboei.
Deze prijs gaat over twee wedstrijden. Eentje bij ons op Lauswolt en eentje bij Nieuwe Diep in Den Helder.

Er werd over het algemeen goed gescoord, natuurlijk niet door iedereen, maar dat is golf. De ene dag is de andere niet. De baan lag er prima bij, hulde aan de greenkeepers. Na afloop genoten we van een Italaaans buffet. Bijzonder is, dat je tot leuke gesprekken komt, dit komt mede omdat mensen elkaar kennen. Wie bij ons spelen, spelen meestal ook in Den Helder. Een feest van herkenning derhalve,.

Prijswinnaars dames
Nieuwe Diep: Anita Bannenberg
Lauswolt: Tetty Mollema

Prijswinnaars heren
Nieuwe Diep: Martin Spigt
Lauswolt: Koos Beljon

Neary
dames Marga Hendriks
heren Maarten v.d.Horst

Sneary
dames Miranda Koendering
heren Warmhold Mollema

Overall score
Nieuwe Diep 25.9 en Lauswolt 26.7.
De Reddingsboei blijft voorlopig op Lauswolt. In augustus zullen we als Lauswolt wel aan de bak moeten want hoe leuk is het als de Reddingsboei bij ons in het clubhuis blijft hangen.

Fred Strockmeijer en Warmhold Mollema werden bedankt door de voorzitter van Nieuwe Diep en kregen een fles wijn aangeboden.

Tetty Mollema