Succesvolle open dag

Een open dag is een goede manier om te laten zien en vooral te laten ervaren hoe leuk en ook hoe moeilijk de golfsport is. Dat hebben we dan ook op zaterdag 30 maart gedaan.

Via de krant, onze eigen website en via social media hebben we iedereen die het golfen wil uitproberen uitgenodigd om met ons, met onze club en met onze baan kennis te maken.

Van 12.00 tot 16.00 uur hadden we een aantrekkelijk programma. Wat ons totaal verraste was dat om half twaalf de eerste belangstellenden al binnen druppelden.  Hoe leuk was dat en het liep de hele middag door.

De geïnteresseerden werden op het Amaliaplein ontvangen door vrijwilligers, door de pro’s of door een bestuurslid. Daarna werd hun een korte golfles aangeboden door Tim of Djur. Na het oefenen op de driving range gingen ze met een vrijwilliger door de baan om twee holes te lopen. Na afloop kwam iedereen weer terug in het clubhuis en werd een drankje aangeboden met iets lekkers erbij. Vrijwilligers stonden klaar om op alle vragen een antwoord te geven. Wij hebben op deze dag een aantal nieuwe starters en nieuwe leden mogen begroeten en inschrijven.

We genieten nog na van deze open dag die zeer succesvol was.