Schrikkelwedstrijd

De zon erbij en een goed humeur bij de deelnemers, dat was de start van de schrikkelwedstrijd op 23 april.
Bij deze wedstrijd vragen de dames een heer om als team 18 hole te spelen.

Na ontvangst met koffie en wat lekkers in het clubhuis werd er 18 holes met een start vanaf hole 1 en 10. Het was een heerlijke dag en vooral een gezellige dag, met een aantal koppels die met prachtige scores de dag afsloten.
Na het spelen werd er gezellig samen gegeten. Het was heerlijk. Complimenten voor de kok!
Het was weer een geslaagde dag waar ook de damescommissie met voldoening op terug kijkt.