Nieuwe voorzitter

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van 22 april heeft Maarten Ruys afscheid genomen als voorzitter. Maarten heeft alle leden bedankt voor het vertrouwen de afgelopen jaren en de voorzittershamer èn de voorzittersdas overhandigd aan de nieuw gekozen voorzitter Jan Stelwagen. Dit zijn de slotwoorden van zijn afscheidsspeech:

“Tsja, ik heb natuurlijk nagedacht of ik nog een laatste keer wat meer boodschappen kwijt wil… Maar, maken jullie je geen zorgen, ik hou me in. Ik heb geconstateerd dat bij veel van mijn afscheiden de laatste jaren één thema voortdurend terugkomt en dat is: “verplaats je in de ander, heb een opvatting, maar stel je eindoordeel uit, er is een ander belang dan je eigen belang, erken het groter belang van gemeenschapszin, wees vriendelijk voor elkaar, wees open en transparant, wees dienstbaar. En daar wil ik het nu ook bij laten.”

We bedanken Maarten voor zijn jarenlange inzet en wensen Jan veel plezier en succes toe in zijn nieuwe functie.