Matchplay Kampioenschappen

Zaterdagmorgen (25/5) vanaf 8.15 uur zijn 20 heren en 16 dames gestart met de eerste wedstrijd van de Matchplaykampioenschappen. De baan was erg nat na een nacht met veel regen en ook in de ochtend is nog regen gevallen. Best lastige condities voor het kampioenschap.

De heren hebben eerst een voorronde tegen par van de baan gespeeld. Na deze wedstrijd zijn 16 spelers doorgegaan in groep A (8 spelers) en groep B (8 spelers) en zijn in de middag gestart met de eerste matchplaywedstrijd. De 16 dames zijn zaterdagochtend meteen gestart met de eerste matchplay wedstrijd. Hierna hebben 8 dames verder gespeeld in groep A en ook 8 dames in groep B.
Na de zaterdag volgde op zondag nog de halve finale en de finale in de vier groepen. Een aantal wedstrijden waren heel spannend, ook in de finales.

We hebben een leuk, gezellig en spannend weekend gehad. Spelers waren enthousiast over de manier waarop de Matchplaykampioenschappen gespeeld zijn.
Clubkampioen zijn geworden: Els Burbach en Steven Chapman.

De prijswinnaars
Groep B dames 1e prijs Cindy van der Kooi, 2e prijs Loli Lindner