Landgoed Lauswolt beste golfresort van Nederland

Landgoed Lauswolt is door Leading Courses weer uitgeroepen tot beste golfresort van Nederland èn op nummer 46 in Europa.
Daarbij staat de golfclub op de 15e plaats in de ranking van Nederlandse golfclubs.

Op de wereldwijde ranglijst staat Lauswolt dit jaar op de 46e plaats. Dit is veel hoger dan vorig jaar. Leading Courses maakt ieder jaar een lijst die gebaseerd is op de beoordelingen van golfers.

Dat wij wederom uitgeroepen zijn tot beste golfresort van Nederland is fantastisch! Wij zijn heel erg blij met deze benoeming.  We zijn trots op de samenwerking met Landgoed Lauswolt en zijn blij verrast met alle beoordelingen die golfers maken via Leading Courses na een bezoek aan onze golfclub.

Klik voor de volledige lijst met golfresorts.