Gezellige Nieuwjaarsreceptie

Op zondag 7 januari hebben we een gezellige nieuwjaarsreceptie gehad in het clubhuis. En hoewel de geplande wedstrijd daaraan voorafgaand helaas niet kon doorgaan, had dit geen invloed op de gemoedelijke sfeer en grote opkomst.

Voorzitter Maarten Ruys hield zijn jaarlijkse nieuwjaarsspeech, waarin hij kort terugkeek op 2023 en natuurlijk ook vooruit naar 2024. Hij benoemde onder andere dat de baan veel gesloten is geweest, we (desondanks) een financieel gezonde club zijn en dat de geplande aanpassing van het clubhuis verschoven wordt naar najaar/winter 2024. Hij kondigde aan dat dit voor hem de laatste keer is dat hij deze speech houdt, omdat hij in het voorjaar zal aftreden als voorzitter.

Natuurlijk werden ook diverse prijzen uitgereikt, waaronder die van beste Golfer en Golfster van het jaar. Beste Golfer van het jaar is geworden: Karel Nienhuis. Beste Golfster van het jaar 2023 werd Els Burbach en wel voor de 17de keer. Een zeer bijzondere prestatie. Els benadrukte dat ze elke keer geniet van onze prachtige baan, met complimenten voor de greenkeepers en hield een enthousiast pleidooi om vooral mee toe doen met wedstrijden.
Ook werden de prijzen uitgereikt aan de winnaars van de maandbekers, Van Rijckevorsel en Toro.

Onder het genot van heerlijke hapjes en drankjes hebben we met elkaar een toast uitgebracht op het nieuwe jaar.