Enk Trofee

Heeft u er al aan gedacht om mee te doen aan de (bord)wedstrijd Mixed Foursome Matchplay knock-outwedstrijd over 18 holes, de Enk Trofee?

Mixed staat voor een team bestaande uit een man en een vrouw. U hoeft geen echtpaar te zijn.
U speelt samen tegen een ander team van twee personen. Het team dat na het rondje golf heeft gewonnen van het andere team, gaat een ronde verder.
Het verliezende team is klaar met deze knock-outwedstrijd. Zo blijft uiteindelijk (na weken) een winnend team over.

Na 1 juni hangt op het prikbord in de hal het speelschema van de deelnemers van deze Enk Trofee. Ingeschreven flights kunnen dan zien tegen wie ze gaan spelen. Er staat bij voor welke datum de wedstrijd gespeeld moet zijn. U zoekt zelf contact met het andere team om een afspraak te maken om te spelen.

Praktische werkwijze
Een Enkflight bestaat dus uit vier personen. Een vierbal is na 15.00 uur te boeken in het starttijdenprogramma. Voor 15.00 uur boeken de Enkspelers twee starttijden achter elkaar.
Ze starten dan hun wedstrijd op de eerste starttijd. Mocht het boeken niet lukken, schakel dan het secretariaat in.

Een Enkflight is te herkennen aan een oranje vlag in de golfkar van één van de spelers. Andere spelers in de baan zullen dan afstand houden en niet inhalen. De oranje vlag staat in de garderobe in de hal van het clubhuis.

Wedstrijdinformatie
Inschrijven als team via Egolf4u/wedstrijden. Dit kan tot 27 mei om 13.00 uur.
Het kost € 6,– per team en u betaalt bij inschrijving met Ideal.
U speelt als team waarbij de heer van geel speelt en de vrouw van rood.
De maximale gezamenlijke handicap is 56 en u speelt voor maximaal handicap 50.
De individuele handicap om in te kunnen schrijven is maximaal handicap 36.

Bij onvoldoende inschrijvingen gaat deze Enktrofee niet door.

In de eerste week van juni krijgen de deelnemers een startmail toegestuurd van de wedstrijdleiding met aanvullende informatie. Dit jaar wordt scherp gelet op de termijnen waarbinnen de wedstrijden gespeeld dienen te zijn.

Veel plezier met deze leuke knockout golfwedstrijd.