BHV’ers bijgespijkerd

Het personeel van de golfclub – het secretariaat, de pro’s en de greenkeepers – en het horecapersoneel, zijn de BHV’ers van onze golfclub.
Als er een incident of een calamiteit is, in de baan of in het clubhuis, bieden zij hulp. Ze zijn allen net weer opgefrist door BHV Friesland.

Op werkdagen zijn de secretariaatsmedewerkers hoofd BHV en ’s avonds en in het weekend zijn het de horecamedewerkers.
In het golfseizoen vindt u onze marshals op het plein of in de baan. Zij kunnen eerste hulp bieden en de BHV’ers waarschuwen.

U belt zelf 112 wanneer u denkt dat met spoed politie, brandweer of ambulancezorg nodig is.
BHV’ers moeten daarna ingeschakeld worden om de hulpdiensten bij de ingang van het hotel op te vangen en ze te begeleiden naar de plek van het incident.
Het beste is om meteen de noodtelefoon te bellen. Zet dit nummer in uw telefoon: 06 226852 95.

Meer weten? Lees hier het calamiteitenplan.