Friese Amateur Kampioenschappen 2024

Op zondag 15 september 2024 wordt het Friese Amateur Kampioenschap gespeeld op Golfclub Gaasterland. Ieder jaar vindt dit prestigieuze toernooi plaats op een andere Friese golfbaan. Nu dus op Gaasterland.
In deze 23e editie van het kampioenschap zullen de vier beste dames- en herengolfers van de Friese golfclubs de degens kruisen in een uitdagende strokeplay wedstrijd. De wedstrijd kent drie hoofdprijzen: de individuele dames- en herentitel én de gewilde Friese clubtitel, die de beste club van Friesland zal bekronen.

Dit zijn de vertegenwoordigers van onze golfclub:
Els Burbach, Karin Verdonk, Charlotte Weitenberg en Caroline Vink, Karel Nienhuis, Ed van ’t Westende, Steven Chapman en Finn van Haarlem

We wensen iedereen veel plezier toe. De clubtitel is een uilebord die we de vorige keer hebben gewonnen. Dus ook veel succes toegewenst want het bord hing zo mooi in onze hal ; )

Let op:
U mag wel langskomen om de spelers aan te moedigen maar u kunt dit jaar niet met de spelers meelopen.