Uitwisselingswedstrijden 2024

Met de Noord-Nederlandse Golf & Country Club en de Gelpenberg onderhouden we al jaren een ‘vriendschap’ middels drie leuke wedstrijden:
Bommen Berend, op 25 augustus in Glimmen
Linthorst Homan, op 22 september op Lauswolt
Caddie Bartje, op 6 oktober op de Gelpenberg

Er mogen 18 leden van Lauswolt meedoen aan de Bommen Berend en er mogen 18 leden van Lauswolt meedoen aan de Caddie Bartje. Aan onze eigen wedstrijd Linthorst Homan kunnen 36 leden meedoen en 18 gasten vanuit De Gelpenberg en 18 gasten vanuit Glimmen.

Iedereen speelt lekker zijn eigen wedstrijd maar nieuw dit jaar is de ‘Rydercupinsteek’: de scores van de vijf beste spelers per club worden opgeteld en per wedstrijd krijgt de winnende club de Uitwisselingstrofee mee naar de club. Dus hoe leuk is het om er voor te zorgen dat die bokaal na elke wedstrijd gewoon in onze eigen prijzenkast te bewonderen is!

Kosten
De kosten voor de greenfee inclusief een koffie-ontvangst en een daghap bedraagt € 37,50. Dit is het tarief voor de golfclub in Glimmen en voor De Gelpenberg. U speelt dan 18 holes en na afloop ontvangt u een daghap. Natuurlijk betalen onze leden geen greenfee voor de Linthorst Homan wedstrijd. Zij betalen voor de horeca € 27,50.

Als er genoeg deelnemers zijn worden de wedstrijden als shotgun gespeeld zodat na afloop gezamenlijk gegeten kan worden.
Meedoen = mee eten dus bij inschrijving betaalt u meteen via Ideal het totale bedrag.

Nieuwe manier van aanmelden
Voor deze wedstrijden schrijven leden van Lauswolt zich in via Mijn Lauswolt/Egolf4u.
Dus u mailt niet meer naar de wedstrijdleiding van de andere club.