Wie kan beheer nestkastjes oppakken?

Wij willen u laten kennismaken met de nieuwe leden van de Natuurcommissie en we willen u meteen wat vragen.

Natuurcommissie
Dit zijn de (nieuwe) leden die zich met enthousiasme zullen inzetten voor behoud en ontwikkeling van de prachtige omgeving waarin wij onze sport kunnen en mogen beoefenen:
Jan Tiete Siebinga, dierenarts, natuurliefhebber en bekend met de natuur van Beetsterzwaag en wijde omstreken
Robert Lamberts, pensionado, natuurliefhebber

Werkzaamheden
De Natuurcommissie houdt zich bezig met het waarborgen van een ecologische balans en het natuurlijke landschap op en rondom onze golfbaan. Dit doet de Natuurcommissie niet alleen.
Er wordt samengewerkt met de Baancommissie en in grote mate met de greenkeepers die veel kennis hebben van wat er in en rond de baan op gebied van natuur speelt. Verder wordt nauw samengewerkt met het bestuur en de leden van onze golfclub. Het speerpunt van de Natuurcommissie is ervoor te zorgen dat onze golfbaan niet alleen sportief uitdagend blijft maar ook een thuis biedt voor de natuur.

Wat hebben nodig

Wij doen een oproep om ideeën die er zijn op gebied van natuur met ons te delen.
Wij zoeken ook enthousiaste vrijwilligers die zich willen ontfermen over de vogelnestkasten in de baan, betreft onderhoud en beheer.

Meer weten? Mail Robert Lamberts , 06-446 353 71

Met hartelijke groet namens de Natuurcommissie,
Robert Lamberts