Leden en het Lauswolt Open

Het Lauswolt Open van dit jaar is gespeeld en ook eigen leden hebben enthousiast deelgenomen. Ze vonden het erg leuk om twee dagen 18 holes te spelen tussen en met de beste golfers van Nederland.

Steven Chapman, Koen Friezema, Karel Nienhuis, Jelle Schreuder, Wouter Vondeling, Matthijs Ridder, Els Burbach, Ed van ’t Westende, Joris Vondeling, Stefan Trip, Finn van Haarlem, Brent van der Bij, Charlotte Weitenberg, Rutmer Dam en Franklin Schut, leuk dat jullie mee hebben gedaan.
De beste spelers van Lauswolt waren Steven (R1 77, R2 78) en Koen (R1 79, R2 76) die tegelijk geëindigd zijn. Gefeliciteerd jongens!
Wilt u de scores nalezen, ga dan naar de site van de PGA.

Een hartelijk dank aan alle vrijwilligers die als starter of spotter een bijdrage hebben geleverd om het toernooi tot een succes te maken. De starters hebben het toernooi extra cachet gegeven en de waardevolle zoekacties van onze spotters werden door de spelers zeer gewaardeerd. Kunnen we weer op u rekenen in 2025? Het Lauswolt Open wordt dan gespeeld op 17 en 18 mei.

Fotograaf: Jan Hemminga