Kris kras door de baan

Zondag 20 oktober was de dag van de Wildwedstrijd. Het was een schitterende dag voor deze jaarlijkse Cross Country wedstrijd. Droog, zeker niet koud en zo nu en dan zelfs zon.
Deze wedstijd is geen gewone rit over de baan maar een soort Indiana Jonesavontuur kris kras door de baan. Het is een heel moeilijk parcours met veel meer obstakels dan normaal, een soort test van vaardigheid om je bal goed door de baan heen te laveren met grote kans op het niet vinden van je bal als je verkeerd slaat. We bedanken hierbij ook Richard Ferdinands en zijn team die voor deze leuk uitgezette baan heeft gezorgd.

De winnaars? Ach, wie maakt het uit. Het ging vooral om het plezier. Maar toch; de winnaars nummer 1, 2 en 3 bij de heren waren Juan Strockmeijer, Martin Broeders en René Koopmans. Bij de dames waren het Jeanine Hoekstra, Stance Dahlhaus en Barbara Haarbrink.

De wedstrijd werd afgesloten met mooie wildprijzen voor de winnaars, beschikbaar gesteld door Willem Nicolai en het wildbuffet wat heerlijk was.

Sportieve groeten van de Weco.

Op de foto de beide nummers 1 van de wedstijd.