Jakob Kwast 2024

De Jacob Kwast wedstrijd – waarbij dameskoppels tegen herenkoppels ‘strijden’ –  van woensdag 28 augustus was een groot succes. Het was prachtig weer, maximaal aantal deelnemers en prachtige prijzen wederom geschonken door Kwast Wijnkopers.

Winnaars
Koppel nr. 1 was Warmhold Mollema en Paul Frankena, koppel nr. 2 Jelle Kleiterp en Rene Koopmans en koppel nr. 3 Peter Kok en Fokke de Jong.
Allen gefeliciteerd!

Het wedstrijdbord vermeldt tot nu toe meer heren dan dames. Ook nu weer hadden de heren een beter gemiddeld resultaat dan de dames en waren dan ook de winnaars.