Handicarttrofee

Ieder jaar worden op ruim 120 golfbanen in Nederland de voorrondes gespeeld voor de Handicart Trofee. Op zaterdag 8 juni is de Handicart trofeewedstrijd van Golfclub Lauswolt gespeeld met in totaal 48 deelnemers, dus een mooie opkomst. De Greensome 9 holes wedstrijd werd op beide lussen gespeeld.

Het winnende koppel van de 1e 9 Holes zijn geworden: Hammy en Everhardus Togtema.
De winnaars van de 2e 9 Holes zijn geworden: Detlev Botz en Harry Noordhof

De algehele winnaars van de Handicart Trofee 2024 zijn Detlev en Harry geworden op basis van de meeste Stabelford punten. Deze heren zullen onze club tevens vertegenwoordigen op de regiofinale in Veendam op 9 september 2024.

Naast deze toppers waren er nog op beide lussen een neary te verdienen.
De mooie prijzen, waaronder de Handicart Trofee, werden na de wedstrijd uitgereikt onder genot van drankje een bitterbal.

Een leuke en gezellige wedstrijd waarvan de opbrengst naar de Stichting Handicart gaat.

Harry Noordhof en Detlev Botz