Haagsche Ooievaar

Zondag 23 juni is de Haagsche Ooievaar wedstrijd gespeeld. Met deze wedstrijd loop je 27 holes. Ondanks een aanvullend bericht van de wedstrijdleiding waren er slechts 20 deelnemers om de 27 holes te spelen. De danes sloegen af van rood en de heren van geel. Het was een prachtige dag met fantastisch golfweer. Met 7 flights ging het spelen goed maar de buffers hadden we wel nodig. Na de eerste 18 holes werd met goede moed aan de derde 9 begonnen. De laatste flight kwam uiteindelijk een half uurtje na de geplande tijd binnen en werd er op het terras heerlijk nagezeten.

De uitslag was heel spannend want meerdere spelers zijn zeer dicht bij elkaar geëindigd.
Carlet de Heus werd tweede met netto 114 punten en Ed van ’t Westende werd nummer 1 met eveneens 114 punten maar net iets beter.

Met vriendelijke groeten,
namens de wedstrijdcommissie,