Els Burbach benoemd tot erelid

Tijdens de laatste Algemene Leden Vergadering op 22 april is Els Burbach benoemd tot erelid van onze vereniging. Dit is gebeurd op grond van haar sportieve prestaties in de baan, haar bestuurlijke bijdrage aan onze vereniging en haar bijdrage aan bevordering van de golfsport in Nederland via de NGF.

Sinds de jaren ’80 van de vorige eeuw is Els heel belangrijk geweest voor onze vereniging. Een opsomming van de functies die bekleed zijn tonen dit aan: 1986 lid clubhuiscommissie, 1992 lid baancommissie, 1995 lid van het bestuur, 2003 lid competitiecommissie en daarna voorzitter RET-commissie. Al met al 25 jaar in verschillende functies zeer betrokken bij onze vereniging. Daarnaast ook 10 jaar lid van NGF-commissie course-rating en heeft ze de nieuwe golfclub Ameland ondersteund.

Naast dit alles is ze ook nog een heel goede golfer: 22 x strokeplay kampioen, 19 x matchplay kampioen en 23 x golfster van het jaar!
Els nogmaals dank voor alles en van harte gefeliciteerd.