Doe mee met Landgoed Lauswolt Culinair open

Doe mee met het Landgoed Lauswolt Culinair Open op vrijdag 4 oktober. Deze traditionele wedstrijd wordt dit jaar gespeeld met een iets ander culinair concept.
Vorig jaar is deze wedstrijd niet doorgegaan en daarom is besloten het nog een keer te proberen maar dan in een iets andere vorm.

De ontvangst – in ons clubhuis – is met koffie en gebak. Tijdens de wedstrijd komt u in de baan een drietal mini-restaurantjes tegen. Bij het passeren van de hole met het restaurantje neemt u, samen met uw flightgenoten, plaats aan een mooie met linnen gedekte tafel in het ‘restaurant’. In ieder restaurantje serveren wij een amusemenu bestaande uit drie kleine gangen; een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Uiteraard schenken wij hierbij mooie wijnen en mineraalwater. Dit alles in stijl van De Heeren van Harinxma.
Na afloop is de prijsuitreiking en borrel in het clubhuis van onze golfclub met een smakelijk bittergarnituur.

Marc van Gulick, die gastheer is in zeg maar ‘ons andere clubhuis’, nodigt ons van harte uit in te schrijven voor deze wedstrijd. “Hotel en golfclub zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden”, zegt Marc. “En daarom vind ik het fijn dat het Landgoed Lauswolt Culinair Open dit jaar weer wordt georganiseerd.”

Voor leden van Lauswolt is het inschrijfgeld voor deze wedstrijd € 95,- pp.

Heeft u trek in zo’n gezellige, culinaire golfdag? Wacht dan niet te lang met inschrijven want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inschrijven kan gewoon via Egolf4U, het vertrouwde digitale inschrijfportaal van onze club.  Tevens staat de wedstrijd open voor gasten van Lauswolt.
Vol is vol, vis dus niet achter het net als u graag mee wilt doen.  Het maximum aantal deelnemer van onze club is 80.
Betaling kan per pin bij binnenkomst. Daarna kunt u uw kaart ophalen.

U kunt zich tot 1 oktober inschrijven voor deze wedstrijd.

Wedstrijdvorm
De wedstrijdvorm is 18 holes Stableford individueel.
De aanvang – met een shotgunstart op alle holes – is om 11.30 (ipv 12.00) uur.

Tot slot: Marc van Gulick en zijn team hebben zoals altijd weer hele mooie prijzen beschikbaar gesteld, onder meer een overnachting inclusief diner voor twee personen en een diner voor twee personen.

Zien we u ook op vrijdag 4 oktober?!