Partnertrofee

De jaarlijkse Partnertrofee is weer achter de rug en het was een fantastische dag! Onder een regelmatig stralende zon genoten alle deelnemers van zowel het prachtige weer als de mooie baan ondanks de verbouwingen.

De sfeer was uitstekend. Vanaf het begin was er een lichte competitieve geest, die zorgde voor een dynamische wedstrijd.
Na de laatste hole verzamelde iedereen zich in het clubhuis voor de prijsuitreiking. Dit keer waren het hele leuke huiselijke prijzen. De hapjes waren van de club die zorgden voor een warme afsluiting van de dag.

Het weer en vooral de deelnemers hebben ervoor gezorgd dat dit een dag was om niet snel te vergeten. We kijken nu al uit naar de volgende editie!

Op de foto alle prijswinnaars.

Met sportieve groet, de WECO.