Bridgen voor leden

Vanaf 10 oktober a.s. organiseert de Bridgecommissie iedere donderdagavond vanaf 18.30 uur een bridgeavond voor onze leden in ons eigen clubhuis.
Tijdens de verbouwing van het clubhuis – vanaf dinsdag 5 november – wordt er gebridged in de Ontmoetingskerk in Beetsterzwaag (in de maanden november en december).
Voor wie wil kan, vanaf 17.30 uur, een hapje eten.

U kunt zich opgeven voor de reeks van bridgeavonden als paar of alleen. Mocht u een keer verhinderd zijn, dan is dat geen probleem, mits u zich op tijd afmeldt (vòòr woensdagavond 22.00 uur). Kosten: € 25,00 per seizoen.

Opgeven voor deze gezellige avonden kan bij: Maria Koopmans  of via de whatsapp 06 133 58 023.
Wij zien u graag straks in oktober aan de bridgetafel!