Open dag voor leden met hun gasten

Wij nodigen alle leden uit om op zaterdag 19 oktober tussen 12.00 en 15.30 uur deel te nemen aan de shortgolfinvitee.

Voor wie?
Deze Open Dag organiseren wij voor al onze eigen leden om kennissen, buren, of  familieleden die interesse hebben in de golfsport, te introduceren in de golfwereld op Lauswolt.
U kunt één of twee gasten meenemen, die het leuk vinden om eens te golfen op ons shortgolfparcours. Ervaring is niet vereist, er zijn geen kosten aan verbonden, van tevoren aanmelden dat moet wel.

Aanmelden
Doet u mee dan moet u zich voor 11 oktober aanmelden bij het secretariaat om een starttijd te krijgen voor deze open dag.

Wat is shortgolf?
Op hole 10 tot en met 18 hebben we een 18 holes par-3 shortgolf gerealiseerd. De afstanden naar de greens liggen tussen de 65 en de 145 meter. Op dit parcours staan een aantal blauwe vlaggen in wintercups en een aantal vlaggen op de greens. Vindt u de 18 holes te ver dan hebben we bij hole 11 en 13 een escape ingebouwd om terug te gaan naar het clubhuis.

Hoe gaat deze dag in zijn werk?
Op deze dag kunt u zich met uw introducé(es) maximaal 30 minuten voor uw starttijd melden bij de drivingrangematten, buiten naast de golfschool. Daar wordt u door een lid van de club ontvangen. We willen graag dat u uw eigen ijzers (6, 7, 8, 9) en een putter meeneemt. U en uw gasten mogen even kort inslaan waarna u gaat starten vanaf hole 10. U speelt vanaf de blauwe ballen. U speelt samen een Texas Scramble.  Bij hole 10 krijgt u uitleg over deze speelvorm.

Na uw ronde nodigen wij u uit om samen met uw gast(en) na afloop een drankje te nuttigen in het clubhuis. In het clubhuis kunnen dan uw eventuele vragen worden beantwoord over de verschillende lidmaatschapsvormen op onze golfclub.

Met sportieve groeten,

Namens de nieuweleden commissie,