Shortgolf gaat door

Teamwedstrijd shortgolf op 9 september
In de zomer hebben we drie keer een shortgolfwedstrijd georganiseerd. Op maandag 9 september organiseren we nog een keer shortgolfwedstrijd maar dan in teamverband.
Dit is de eerste keer dat we een teamwedstrijd op onze shortgolfbaan organiseren. Maak zelf een team van drie spelers. Iedere speler van dit team schrijft zich in in dezelfde flight en rekent zelf € 10,- af (inclusief borrelhappen).

Het team speelt in de categorie waar de speler met de laagste hcp van het team in valt. Iedereen slaat af en je kiest de beste bal. Die bal wordt uitgeholed door de spelers die niet de neary hadden.

Shortgolfclubkampioenschappen op 14 september
Ook zijn er op 14 september weer de de Shortgolfkampioenschappen. Ieder lid (ook met hcp 54) mag hieraan meedoen. U kunt zich al inschrijven.