Golfnuts clubavond

Er is hard gestreden tijdens de 11 golfnutsclubavonden die we op de woensdagavonden hebben georganiseerd. Er waren 61 deelnemers verdeeld over 4 categorieën.
Naast het spelen van 9 holes moest de bingokaart vol, daarna het een en het ander nog verbeteren….. kortom, het was een hele klus.
Alle scores, kleurtjes en vinkjes waren makkelijk bij te houden in de app (https://golfnuts.nl). Daarin waren ook de statistieken en inzichten van ieders eigen spel beschikbaar. Zo was makkelijk te zien hoe een deelnemer gespeeld had ten opzichte van de baan en de andere deelnemers. Maar ook waar de krachten liggen en de eventuele verbeterpunten.

De winnaars in het moeilijke format strokeplay, zonder handicapverrekening waarbij dus elke slag telt, waren:

Categorie I tot en met 9.0:
Els Burbach met + 21 van blauw-blauw-rood-oranje
Tweede: Esther Talsma +26

Winnaars heren: Steven Chapman met -8 van wit-wit-geel-rood
Tweede: Finn van Haarlem met +3
Derde: Rutger Dam met +12

Categorie II 9,1 tot en met handicap 18:
Gabi Murrmann met +23 van blauw-rood-rood-oranje
Tweede: Tjitske van der Wal met +24
Derde: Caroline Vink- Post met + 29

Winnaars heren:
Piet Hoekstra met +8 van wit- geel-blauw-rood
Tweede: Jaap Dokter met +20
Derde: Sicco Veenstra met + 21

Categorie III 18,1 tot en met 27:
Dames: geen volle bingokaart

Winnaars heren:
Marcel Mud met +29 van geel-blauw-rood-oranje
Tweede: Willem Jongsma met +34
Derde: Luitzen de Vries met 37

Categorie IV 27,1 tot en met 36:
Dientje Oosterbaan met +45 van rood-oranje-oranje-oranje
Tweede: Wendy de Vries met +72

Winnaar heren:
Wil Witting met +19 van Blauw-rood-oranje-oranje
De rest geen volle bingokaart

De prijzen zijn uitgereikt en geven vast een boost voor het nieuwe seizoen. Toch? We wensen de winnaars in ieder geval veel plezier op Texel, De Rosendaelsche en Bernardus en de golfclinic met Djur!

Wij vonden het heel gezellig en wij verheugen ons op de nieuwe versie in 2025. Tot dan.

Met sportieve groeten,
de technische commissie